OOBE, świadomy sen





Czy podróże poza ciałem (OOBE) i świadome sny (LD) są bezpieczne?

Co ogranicza Cię przed wyjściem z ciała? Czego boisz się w świadomym śnie? Jakie masz wątpliwości?

Pomogę Ci – razem rozwiążemy Twoje wątpliwości. Na początku wiedz, że OOBE i LD są w pełni bezpieczne. W doświadczeniach OOBE i LD nie może stać Ci się nic negatywnego. Zaakceptuj tę myśl. Bądź cierpliwy, a wynagrodzę Ci to odpowiedzią na Twoje pytania. Za moim stwierdzeniem stoją konkretne fakty.

OOBE i LD doświadczają tysiące ludzi w całej Polsce, a setki tysięcy na całym świecie. Żadna osoba po swoich podróżach, nie powiedziała ani nie napisała. „Właśnie amputowano mi nogę!” albo „Przez doświadczenia poza ciałem zachorowałam na grypę”. Nie, tak nie było (wręcz przeciwnie – te doświadczenia wpływają pozytywnie na stan Twojego zdrowia), zresztą jak mogłoby się to stać? W świecie astralnym znanym z podróży poza ciało nie istnieją choroby. Hmm… Jak nie w OOBE to może w świadomym śnie? Sądzę, iż jesteśmy bezpieczni we wnętrzu swojego mózgu. Czy pamiętasz kiedyś byś zachorował przez jakiś sen? Bo ja nie…

W pierwszej kolejności boimy się nieznanego, a następnie zaś:

Czy z podróży poza ciałem lub świadomego snu można nie wrócić?

Takie stwierdzenie powinno znaleźć się, jak najszybciej w kręgu dawnych mitów i wierzeń. Klasyczny i w pełni nieuzasadniony stereotyp. – Z każdych z tych dwóch podróży zawsze wrócisz, nawet jakbyś próbował zostać. W jakimś celu żyjesz na tej ziemi. Prawda?

OOBE i LD są doświadczeniami duchowymi. Nasza świadomość (dusza) przenosi się po prostu w inny świat (OOBE), bądź do wnętrza naszego mózgu (LD). To nie dzieje się na zasadzie: dobra to ja lecę do innego kraju. Wstajesz całym sobą (ciałem fizycznym i duszą) i lecisz samolotem – tak, nie jest! Następuję rozdzielenie świadomości od ciała. Tam jesteś tylko częścią siebie ze świata fizycznego, chodź masz wszystkie zmysły. Widzisz, słyszysz i czujesz. Twoje obecne ciało jest tam gdzieś na dole i śpi.

Świadomy sen można porównać do takiego placu zabaw. Tam można bawić się we wszystko co się chce. Głównym celem jest rozrywka. Podróż poza ciałem można potraktować, jako szkołę. Tam celem jest nauka. Jesteś tam, by się rozwijać i uczyć.

Pamiętaj, Twoim obecnym domem jest ziemia, czyli właśnie to miejsce, gdzie teraz czytasz ten artykuł.

Jednym z dowodów jest także to, że każdy z podróżników mających dziesiątki, setki, a nawet tysiące podróży za sobą, zawsze wraca z powrotem. Jeśli istniałaby możliwość nie wrócenia na ziemie, prawdopodobieństwo jej wystąpienia rosło, by za każdym razem tak, by niemożliwym stało się osiągnięcie tylu podróży. Przemyśl to.

Następnym, bardziej ograniczającym przed podróżą pytaniem jest:

Czy w podróży poza ciałem i świadomym śnie można umrzeć lub może nas ktoś zabić?

Jest wiele baśni i legend na temat LD i OOBE. Jedną z nich jest to, że po drugiej stronie możemy spotkać jakiegoś demona, który może nas zabić. To jak to jest, z tymi demonami? W podróży poza ciałem spotykamy tylko przychylnie nastawione do nas istoty, co z miejsca eliminuje możliwość zagrożenia ze strony demona.

W każdej baśni czy legendzie jest ziarno prawdy. (Skądś musiały pojawić się takie wierzenia.) Owe straszne demony czy potwory możemy spotkać, a raczej wykreować w świadomym śnie. Te istoty nie są ani przyjazne, ani wrogo do nas nastawione to tylko zwykłe atrapy, które mają w sobie wpisany program działania. Są, jak roboty, – mają wpisany w sobie program postępowania i działają według niego. Tak samo postępują „demony” czy „potwory” w świadomym śnie z tą różnicą, że my piszemy ten program. Jeśli podróżujemy w świadomym śnie z intencją spotkania różnych dziwnych stworzeń czy potworów to z pewnością takie spotkamy, bo tego właśnie oczekujemy.

Pamiętaj! Te istoty są w 100%-ach nie groźne – są stworzone tylko przez Ciebie. W każdej chwili możesz zmienić ich wygląd na coś znacznie przyjemniejszego np. na widok zgrabnej blondynki z dużymi… oczami lub w wersji dla pań na przystojnego mężczyznę z dużym… poczuciem humoru. Możecie, więc podróżować śmiało i spokojnie.

Co może się Wam stać we wnętrzu własnego mózgu? Kolejny stereotyp obalony.

Czas zająć się mitem numer 3:

Czy nasze ciało podczas podróży poza ciałem może zostać zajęte przez inne istoty?

Odpowiedzi na to pytanie można szukać pośrednio w pierwszym podrozdziale tego tekstu.

Żadna istota podczas Twojej „nieobecności” nie może zająć, ani wlecieć do Twojego ciała. Ono należy tylko i wyłącznie do Ciebie. Jest to nie możliwe, nie tylko z przyczyn naturalnych (tak jak nie włożysz klocka sześciennego do trójkątnego otworu. Klockiem sześciennym jest dusza innej istoty, a trójkątnym otworem Twoje ciało. Tylko Twoja świadomość pasuje do Twojego ciała ), ale też przyczyn „prawnych”. Otóż w astralu panują pewne prawa, które są szanowane przez wszystkie istoty tam zamieszkałe. Praw tych nie można złamać tak, jak na ziemi łamie się prawo drogowe jadąc kilka kilometrów szybciej, niż powinno się w tym obszarze. Tam w żaden sposób nie da się przekroczyć takich praw.

Jakie podejście powinienem mieć, jako nowicjusz?

Zaczynając eksperymentować z odmiennymi stanami świadomości musisz zrobić jedną rzecz. – Przezwyciężyć strach przed nieznanym. Najlepiej to zrobić zastępując strach – miłością. Spotykając w czasie podróży coś nie przyjemnego po prostu pokochaj to – obdarz tę rzecz lub istotę miłością. Powiedz „Kocham Cię” albo jeszcze lepiej, podbiegnij do niej z otwartymi ramionami i uściskaj, jak najlepszego przyjaciela. Gwarantuje Ci, więcej tego nie spotkasz. Przynajmniej na jakiś czas. ;)

Kto nie powinien tego praktykować?

Odmiennych stanów świadomości nie powinni praktykować ludzie cierpiący na padaczkę oraz schorzenia umysłowe typu schizofrenia paranoidalna. Ludzie chorzy na padaczkę po prostu mogą dostać w tym czasie ataku. Oczywiście ich świadomość wróci momentalnie do ciała. Dla bezpieczeństwa jednak, tego typu osoby nie powinny tego praktykować.

Wracając jeszcze do ludzi chorych, tym razem jednak chorych umysłowo. Oni także nie powinni tego robić. To może jeszcze bardziej pogłębić ich stan z powodu niezwykłości rzeczy, jakie mogą tam doświadczyć.

Na zakończenie słów kilka.

Ciekawostka: Słyszałem o ludziach, których uznano za chorych na schizofrenie paranoidalną z jednej przyczyny. Twierdzili oni, że potrafią podróżować w inne światy. Kształtować rzeczywistość w około nich. W skrócie doświadczali podróży poza ciałem ( OOBE ) oraz świadomych snów ( LD ).

Współczesnemu społeczeństwu jeszcze wiele brakuje do zaakceptowania tego typu doświadczeń.

Nowe mity i przesądy o tego typu zjawiskach były, są i będą nadal tworzone (o rzekomych niebezpieczeństwach czyhających na nas po drugiej stronie.). W szczególności w dobie tak szerokiego medium, jakim jest Internet, gdzie każdy ma możliwość powiedzenia co na dany temat myśli. Nie każdy jednak ma odpowiednią wiedzę i podejście, by mówić tak, jak to faktycznie wygląda lub może wyglądać. Dzieję się to też za sprawą popularności tego typu zjawisk, bo jak wiadomo odmienne stany świadomości niosą ze sobą praktycznie nieograniczone możliwości. Pojawia się, więc coraz większa ilość osób chcąca wypowiedzieć się na ten temat.

Karol Cetlin,
Badacz i nauczyciel.

www.druga-strona.pl

VN:F [1.9.13_1145]
Rating: 8.9/10 (26 votes cast)
Czy podróże poza ciałem (OBE) i świadome sny (LD) są bezpieczne?, 8.9 out of 10 based on 26 ratings

Komentarze

Ktoś zza między dnia: 9 lutego, 2009 o: 19:57 #

Czesc, fajny artykul. Mam takie pytanko apropo bezpieczenstwa: co jesli podczas LD "wyczaruje" tarantule(mam arachnofobie), mam ja niby przytulic?:/ wlasnie sie tego obawiam, ze pierwsza mysla gdy uswiadome sie w snie bedzie "zeby tylko zaden pajak sie nie pojawil"…prosze pomoz, to dla mnie wazne…

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

Karol Cetlin dnia: 10 lutego, 2009 o: 20:45 #

Witam, nie musisz tego przytulać. Wystarczy tylko jak wyrazisz intencje, by to coś znikło lub zamieniło się w coś innego.

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: +1 (from 1 vote)

Malwina dnia: 12 lutego, 2009 o: 19:57 #

Ja też mam arachnofobie i miałam już kilka snów z pająkami,nie były te sny przyjemne…No to całe szczęście,że nie trzeba tych pająków przytulać bo jakbym zobaczyła 2 metrowego ptasznika to bym chyba zawału serca dostała xD

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

Sylwek dnia: 22 lutego, 2009 o: 01:52 #

Witam, artykuł bardzo przydatny.
Podróżowałeś już w tym świecie ?
Czyli opuszczałeś już ciało skoro wszystko wiesz na ten temat ?
I jeszcze jedno, jak wrócić do ciała ?
Czytałem i słyszałem, że trzeba się połozyć na swoim ciele i ustawić cześci ciała tak samo, wtedy dusza się wchłania do ciała ?
Pierwszy raz o tym wszytskim słyszę i chciałbym to spróbować.
Mogę, jeżeli nawet przy czytaniu mocno bije mi serce ?
Jeszcze jedno co do śmierci.
Te demony się wyobraża prawda ?
A jeżeli rozjechałby nas autobus czy potrąciło auto. Lub spadlibyśmy skądś to zginiemy ? Czy nadal będziemy żyć ?
Nie będziemy mogli wrócić do ciała, czy automatycznie do niego wrócimy i będzie wszystko normalnie ?

Oczekuję na odpowiedzi i dziękuję za artykuł.

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

Triss dnia: 4 marca, 2009 o: 19:53 #

Sylwek, żeby wrócic do ciała, wystarczy o tym pomyślec, wyrazic intencję. Prawie momentalnie Cię ściągnie, chocbyś nie wiadomo jak daleko w astralu był. Po prostu wystarczy wyobrazic sobie, że powracasz do ciała, ze już w nim jesteś i voila!:)A pozycja ciała nie ma tutaj żadnego znaczenia. Jeśli będziesz blisko ciała fizycznego, to możesz nawet na główkę w nie wskoczyc, a gwarantuje Ci, że jak się ockniesz, będziesz prawodłowo w cielsku "ułożony".
I nie umrzesz tam, chocby Cię czołg przejechał :)

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

Daniel dnia: 9 marca, 2009 o: 17:24 #

pytanko mam male studjuje te praktyki poza cialem od 2 latek i mam prozbe bo widze ze tego ty nie moge znalesc wez napisz od poctaw jak wejsc wstan astralny co trzeba zrobic itp od poctaw bo naprzykald co poniektorzy to niewiedza a pewnie by chceieli wiedziec:D:D pozdro Daniel

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

Mare dnia: 12 marca, 2009 o: 22:12 #

Ja mam małe pytanie,kiedy chcę zrobić LD to próbuję się wyluzować tyle że wtedy zasypiam…nie wiem co na to poradzić :/

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

łukasz dnia: 29 kwietnia, 2009 o: 09:56 #

jak sie robi by wejść do obe wole real niż prze mózg a można naprzykład gadać z innymi np ze znajomym karolu?

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

dariusz dnia: 2 maja, 2009 o: 23:12 #

W CZASIE SNU KONTROLUJE GO CALKOWICIE PROWADZE WOJNY GDZIE DECYDUJA O WSZYSTKIM SA PIEKNE KOBIETY SPELNIANIE MAZEN MAM PROBLEM Z OPUSZCZENIE M CIALA CZYLI OBE SNY POD KONTROLA MAM W JEDNYM PALCU NAWET PLANUJE CO MA MI SIE PRZYSNIC ABY ULATWIC SOBIE DALSZA KONTROLE I PRZEBIEG CALEGO SNU PROSZE O POMOC W OBE

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

karolina dnia: 6 maja, 2009 o: 18:08 #

ja tez mam pytanie co do oobe miewam"sny" w ktorych spadam przez jakis czas i nagle uswiadamiam sobie ze jesli spadne na sam dol zgine i wtedy przychodzi strach potrzasam calym cialem jescze przy zamknietych oczach potem budze sie na 5s i zasypiam i nic pustka ten stan nie powraca co zrobic w wpelni przejsc ta bariere i wyjsc z ciala

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

Ania dnia: 27 czerwca, 2009 o: 00:33 #

Czy każdy może wejść w stan OBE??
Czytałam o tym książkę i zainteresowało mnie to..
Byłoby to wspaniałym przeżyciem:)

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

Krzysztof dnia: 29 czerwca, 2009 o: 01:15 #

Przyznaję, że nie ma czego się bać. Nie raz mnie zabijali i jakoś żyję. Po prostu człowiek nie jest tego świadomy we śnie. Kiedyś, któregoś dnia we śnie zrozumiałem, że to jest sen, a ja tam gdzieś śpię. I potem po upływie czasu obudziłem się, przypomniałem sobie sen i miałem racje, że tak myślałem we śnie.
:) Czułem się wzruszony.

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

KubaaX dnia: 30 czerwca, 2009 o: 14:15 #

Mam małe pytanie gdy doświadczamy OBE i jesteśmy w tym astralu gdzieś daleko to w świecie materialnym to wygląda jak byśmy spali tak? No to jeśli ktoś będzie próbował nas obudzić to odrazu wracamy do ciała? I co zrobić aby w astralu nie stracić poczucia czasu?

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

Helenka dnia: 1 listopada, 2009 o: 23:53 #

mam DUŻy problem (tak mi się wydaje, że duży) ponieważ gdy śnię, czasem zdaję sobie sprawę, że to sen, tak mi się wtdy wydaje "to musi być sen, to tylko ci się śni" . No i co do tego uzyskiwania świadomości. Nie mogę się wtedy sama ruszyć, wiem, że śnię i robię wszystko jakby ktos mną sterował. Można to opanowac ?

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

Michał dnia: 3 listopada, 2009 o: 21:37 #

Cześć sczeżłe gdy pierwszy raz o tym usłyszałem po 1 czy mówimy o tym samym mój kumpel mówił ze wczoraj w nocy wyszedł z ciała i to jest niebezpieczne można nie wrócić… i po 2 czy to nie jest grzech bo jestem człowiekiem religijnym.
Pozdrawiam.

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

ricardo dnia: 4 listopada, 2009 o: 01:19 #

witam pare lat temu miałem lek przed zamknietymi pomieszczeniami oraz lek wysokości pokonałem to wszystko dzieki wpajaniu swojemu umysłowi iz nie mam nie boję sie metodą półsnu teraz moge przebywać w windzie która stoi między pietrami i patrzeć z dachu 15 pietrowego bloku pamiętajcie leki i strach to sprawa podswiadomości nauczcie ją nie bać sie a efekt murowany pozdrawiam wszystkich

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

magda dnia: 10 listopada, 2009 o: 14:11 #

to wcale nie jest prawda, że OBE jest bezpieczne, jeśli możemy wtedy oddziaływać na materię, ona może też na nas. nie wspominając o innych często wcale nie przyjaznych użytkownikach przestrzeni. co prawda w tym stanie nie da się odczuwać strachu, za to zło jak najbardziej. LD jest natomiast całkowicie bezpieczne

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

Krystian dnia: 3 grudnia, 2009 o: 15:32 #

Z tego co wiem kościół nie uznaje OBE-

jest uznawany za czołową rzecz w okultyzmie. natomiast kośćiół katolicki nie ma jasnego zdania na temat świadomego śnienia- ale z moich informacji wynika że miało go wielu świętych

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

Miley dnia: 17 stycznia, 2010 o: 14:42 #

Chciałabym się nauczyć tej techniki, ale obawiam się paraliżu sennego. Zdarza się on u 0.05% ludności doświadczających LD, jest to coś jakby lunatykowanie i czujemy jakby koło nas ktoś stał, słyszymy coś. Tym bardziej, że Kiedy byłam dzieckiem często lunatykowałam. Już sama nieiwme.

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

mariusz dnia: 24 stycznia, 2010 o: 16:01 #

zaczne od poczatku
generalnie kiedys jako dziecko rozmawialem czesto o snach przy ktorejs rozmowie kuzyn powiedzial mi ze on potrafi sterowac soba podczas snu bardzo sie tym zainteresowalem minelo od tamtego czasu kilka dobrych lat poznalem na studiach chlopaka ktory mi opowiedzial ze wierzy ze czlowiek to wielka energia … teraz czytajac fora wlasnie o oobe i ld przypomnialo mi sie ze przezylem cos dziwnego i to przez 3 kolejne noce bylo to cos takiego ze znajdowalem sie w miejscu o ktorym intensywnie myslalem widzialem siebie tak jakby z gory mianowicie bylo to tak ze zrobilem impreze w domu i zostalo u mnie kilka osob i chcialem ich znalesc w mieszkaniu gdyz mam grozne psy … i wtedy otworzylem oczy znalazlem sie w pozycji siedzacej na lozku tak jakbym mial juz isc po nich co wy o tym wszystkim sadzicie

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

Nadia dnia: 31 stycznia, 2010 o: 09:30 #

cześć! Mam mały problem,bo bardzo chciałabym spróbować wyjść z ciała ale nie mogę ponieważ jestem Świadkiem Jehowy i u nas to jest nie zgodne z zasadami bożymi….Wiem że zgrzeszyłabym robiąc to i Bóg bardzo był by na mnie zły…nie wiem co mam zrobić, bo bardzo mnie zainteresowało to i aż rwie mnie do tego żebym spróbowała OOBE….doradźcie mi coś proszę!

Ja z jednej strony nie chcę żeby Bóg się na mnie gniewał a z drugiej chcę spróbować:(

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

Ann dnia: 1 lutego, 2010 o: 00:06 #

Ja się jakoś boję tego OOBE – przeraża mnie możliwość zobaczenia samej siebie z innej perspektywy. Za to za LD jestem jak najbardziej :P zamierzam sobie to wypróbować…

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

Kuba dnia: 2 lutego, 2010 o: 02:35 #

Siemanko. Mialem kiedys obe i bylo t dziwne. Przytrafilo mi sie to jak bylem chory i bylem po lekach, a czytalem ze wlasnie w tedy moze stac sie to nawet nieswiadomie. Spotkalem wtedy zla postac, jakiegos ducha. Bylo to nie mile, ale wtedy jakbym stoczyl z nim jakby mentalna walke. Smiesznie to brzmi ale to cos takiego bylo. Wtedy nagle wrocilem do ciala. Chcial bym jeszcze raz sprobowac ale troche sie obawiam. aA co do kwesti Boga to tez jestem osoba wierzacom i mysle ze jezeli Bóg stworzyl swiat i pozwolil czlowiekowi do czegos jak obe, to chyba to nie jest zle. Mysle ze to jest po to zeby czlowiek mogl poznac pare odpowiedzi na pytania trudne typu ses zycia. bede probowal wejsc w ten stan swiadomie i jezeli mi sie uda to sie odezwe.

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: +1 (from 1 vote)

Anne dnia: 13 lutego, 2010 o: 21:32 #

Ja myślę, że religia powinna uznawać zarówno OOBE jak i LD, w końcu po co Bóg by stworzył takie możliwości jeśli nie moglibyśmy z nich korzystać?

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: +1 (from 1 vote)

cytryn dnia: 15 lutego, 2010 o: 22:55 #

Hmm no tak,wchodziliście w te stany OOBE i LD no i wszystko ładnie.Tylko na wielu innych forach i stronkach internetowych piszą coś w stylu:
Astral to jest świat do którego zaprasza Bóg i wtedy gdy On Cię zaprosi obdarzy Cię ochroną,jednak gdy sam ingerujesz by wstąpić w ten świat,może być bardzo nie przyjemnie.To jest tak między normalnym światem a światem astralnym istnieje tak jakby furtka,którą może Ci otworzyć Bóg dając Ci od razu ochronę,jeśli sam przez nią przejdziesz ingerujesz w świat umarłych a jak wiadomo "Święci niech spoczywają w pokoju".TO JEST TAK JAKBYŚ SIĘ WPYCHAŁ W ICH ŚWIAT,TAK JAKBY ONI SOBIE SPALI A TY ICH NA SIŁĘ BUDZISZ,TAK WIĘC NORMALNE ŻE CHCĄ SIĘ ZEMŚCIĆ I SIĘ PRZYCZEPIAJĄ DO CIEBIE I NIE CHCĄ CIE OPUŚCIĆ PRZECIEŻ SAM SIĘ DO NICH "Wbiłeś" więc to normalne.Hmm… co do opętania to ja bym nie powiedział że to jest jakiś mit czy coś,zapraszam do obejrzenia Egzorcyzmy Emilii Rose i już wam się odechce LD i OOBE :)))
Hmm… na wielu forach wypowiadali się ludzie z avatarem (obrazkiem) przedstawiającym PENTAGRAM poczytajcie sobie o tym(???) czyż to nie jest oznaka diabła???

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: +1 (from 5 votes)

Magda dnia: 5 marca, 2010 o: 18:06 #

Ej, tez bym chciałaa takie cos zrobic tylko niewiem jaak, pomocyy.! ; ))

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

tomasz dnia: 5 marca, 2010 o: 20:15 #

Ld może i jest bezpieczne ale jeżeli chodzi o oobe to wątpię, chociaż nigdy go nie doświadczyłem. Ld pojawia się u mnie od paru lat i chociaż go nigdy nie rozwinąłem na taki sposób jaki bym chciał to po każdym takim śnie czuje się jakbym wrócił z wyprawy na marsa, jest coś w tym nienaturalnego i jednak niebezpiecznego.

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: -1 (from 1 vote)

Krzys dnia: 29 marca, 2010 o: 03:52 #

Mam problem , bo nie wie gdzie jestem . stalo sie jest mi to chyba dane . po pierwsze wieczorem mnie jakby pokopalo wielkim strumirnirm pradu nad glowa – nie wiem co to bylo , ale tego nie kontrolowalem , cos napewno otworzylem w sobie . drugie po miesiacu automatycznie wyszedlem z ciala 2 razy – przestraszylem sie , a potem 3 w ktorym przeszedlem do drugiego pokoju i patrzylem dookola a wszystko kierowalem myslami skrecic w lewo to w lewo . teraz sie boje i mam leki , nie doswiadzylem niczego od 2 miesiecy , boje sie , ze jest to podstep szatana albo Kim ja jestem – robie teraz wielkie bledy zyciowe i decyzje , mam leki i obawy , jak depresja . Pomoz mi

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

Mały dnia: 31 maja, 2010 o: 23:08 #

Ja wziąłem sie za OBE ale za każdym razem ogarnia mnie strach że spodka mnie tam coś nie przyjemnego :) możliwe że to przez to że nie dawno doświadczyłem paraliżu sennego …. i szczerze było strasznie , mam łóżko na przeciwko szklanych drzwi przez które zawsze wpada światło np. księżyca. Wrażenie było takie, wydawało mi sie ze nie spie ale to było coś w rodzaju pół realu/jawy , byłem świadomy że leże w łóżku ale nie wiedziałem czy to sen czy jawa aż w końcu za drzwiami pojawiła sie postać i wtedy miałem paraliż senny …. wyobraźcie sobie że czujecie obecność czegoś obcego blisko was a wy nie możecie się ruszyć , próbowałem nawet krzyczeć ale było to coś na zasadzie charczenia … nie wiem co sie stało dalej , po prostu obudziłem sie rano , i do dziś mam wątpliwości czy to było naprawdę … oczywiście nie twierdze że to było OBE .a w zasadzie na pewno nie było bo nie pasuje do większości opisów tego stanu np. widzenie 360 stopni itp . ale zaskoczyła mnie realność dlatego na początek wybieram LD … moze kiedyś sie skusze na OBE ale dopiero jak przezwyciężę strach :)

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: +1 (from 1 vote)

Nika dnia: 2 czerwca, 2010 o: 17:37 #

Zawsze kiedy staram się osiągnąć Ld albo OOBE czuję mieszaninę lęku i fascynacji i to chyba nie pozwala mi się tak do końca odprężyć-ponadto ostatno doszły jeszcze strachy przed Szatanami co nas niby nimi nas ksiądz na religii(chodzę bo muszę) straszył ale już mi przeszło,ja po postu chcę uwierzyć w siłę ludzkiego umysłu i za pomocą takich doświadczeń przezwyciężyć własne lenistwo. To jest mój napęd. Po Prostu. Ld miałam raz czy dwa i było wspaniale-muszę tylko poćwiczyć pamięć snów i będzie ok.

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

Bartek dnia: 12 czerwca, 2010 o: 03:47 #

hej, ostatnio doświadczyłem przypadkiem OOBE (chyba)..pamietam tyle ze wstałem sobie normalnie, lecz czułem sie dziwnie. Było mi ciężko i jakas niewidzialna siła ciągła mnie z powrotem do łóżka.. wtedy normalnie mogłem myśleć.. pomyslalem ze to moglo byc oobe. W myslach powtarzalem sobie ze potrafie sie ruszyc do przodu!, po czym uniosłem się troszeczkę nad ziemią i chciałem wyjść na ulicę zobaczyć jak tam wyglada, lecz nie pamietam co bylo dalej po wyjsciu z pokoju. zastanawiam się czy to był sen czy może udało mi się doświadczyć oobe.. sam już nie wiem. Karol co o tym myślisz?

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

ania. dnia: 10 sierpnia, 2010 o: 20:45 #

Hm.jak najbardziej kontroluje sny ale bardziej interesuje mnie oobe i chcialabym ten stan osiagnac.btw jakby ktos mogl mi pomoc jak sam jest w tym juz zaawansowany.gg 2983619

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

Łukasz dnia: 15 sierpnia, 2010 o: 04:42 #

Ja dowiedzialem sie o tych technikach nie dawno i narazie chcialbym sprobowac LD choc mam wrazenie ze umiem go mniej wiecej doswiadczyk ale nie do konca poniewaz gdy uswiadamiam sobie ze to ten sen i skupiam sie nad tym i przez to sie budze co moge zle robic pomozcie mi bo widze ze tutaj sa znawcy jakich malo wiecej od wikipedi :DD 1195602 gg jeszcze raz prosze o pomoc :)

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

kamil dnia: 18 września, 2010 o: 22:22 #

mały co do cb mam 12 lat i przeczytlaem ta ksiazke mialem to samo co ty lzalem w jakims pokoju tka sie czylem wszystko bylo biale ale jakos tak czulem sie jak by mnie ktos chcial ziejsc jakis demon ale go nie bylo a co to ksiazki bylem w obe i ld i powiem wam nie wiem ktore do obe a ktore ld ale ktores z nich jest to przepowaidanie przeslosci przyslosci mialem cos takeigo ze wyszlem z ciala i wizialem babcie ktora spadla bo potknela sie o pien drzewa i tka bylo :)

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: -2 (from 2 votes)

CinekH dnia: 2 października, 2010 o: 23:50 #

OOBE mam zamiar spróbować
świadomego snu nie umiem :/ ale raz mi się zdarzył
ponieważ była rzecz która nie zdarzyła by się w rl świecie

i zażyczyłem sobie latać i to zadziałało i nie wiem czemu ale po jakimś czasie się obódziłem

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

Marcin dnia: 6 grudnia, 2010 o: 00:44 #

A skąd wiesz jakie panują tam prawa i zasady? Ktoś Ciebie poinformował po drugiej stronie? A może Ciebie okłamał. Niemożliwe jest całkowite poznanie rzeczywistości a Ty już jesteś specjalistą od świata astralnego.

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: +1 (from 3 votes)

Romek dnia: 26 grudnia, 2010 o: 17:01 #

Uwaga człowiek jest bytem duchowo materialnym, w świecie duchowym są byty o niebo inteligentniejsze i mocniejsze od ludzi i nieprzychylne (szatan). Jeśli chcesz włożyć głowę pod pociąg nie dziw się że ją stracisz.

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: -2 (from 2 votes)

Kris dnia: 28 grudnia, 2010 o: 14:07 #

Autor pan Karol ma duże doświadczenie, a doświadczenie jest tu najważniejsze. Kiedyś każde z nas nie umiało chodzić, potem jeździć na rowerze ale wykonując ciągle podejścia zdobyliśmy swój cel.
Pan Karol jak na początku pewnie też miał obawy takie czy takie ale obalił je i wieży w to co doświadczył i nikt mu nie wmówi że jest inaczej.
Miałem kilka razy LD. Dwa razy odczułem że mam OOBE lecz wystraszyłem się a potem miałem po nich LD. Miałem sttrach przed OOBE przy pierwszym doświadczeniu ponieważ słyszałem straszny chuk w uszach, za drugim razem smażenie się tłuszczu na patelni w kuchni jednak gdy wstałem aby wyłączyć gaz w kuchni znowu się wystraszyłem bo dziwnie nie mogłem ruszać nogami i niewyraźnie czułem ręce i skapłem się Ze mam OOBE a przeddzień byłem trochę przerażony jednym zdażeniem i moja dusza była niespokojna wystraszona więc spanikowałem. Wiem że mój strach jest tylko lękiem przed nieznanym, wiem to jednak będę musuiał podejmować pewne małe kroki do przodu, To tak jak nauka jazdy na łyżwach ale tu używasz tylko ducha.
POZDRO.

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: +2 (from 2 votes)

Krystian dnia: 20 lutego, 2011 o: 23:43 #

@cytryn – skąd Ty takie pierdoły wziąłeś?

Ogólnie po przeczytaniu komentarzy naszła mnie refleksja – w internecie mamy sporo wiedzy na ten temat, dlaczego więc niektórzy zadają pytania naprawdę wręcz z kosmosu wzięte?

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: +1 (from 1 vote)

lux dnia: 26 kwietnia, 2011 o: 18:47 #

dzieci kochane – niektore z Was to 12 – latki! wracajcie do playStation, tam tylko oczy i tyłek mogą zaboleć a świat o którym nawet ci "doświadczeni" nic nie wiedzą zostawcie dla tych, dla których jest on przeznaczony.. i tak na marginesie to poprzez sen nie łączymy się ze śmietnikiem(czytaj astralem) tylko ze światem DUCHOWYM – miłych wrażeń z życia!!

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

rolada12 dnia: 10 lipca, 2011 o: 21:20 #

Ja tam nadal się boje:(
Mi się w ogóle wydaje że oobe to złudzenie.

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

Malwina dnia: 24 lipca, 2011 o: 18:06 #

Czy można w trakcie OOBE znaleźć się w kosmosie?

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

Daniel dnia: 28 lipca, 2011 o: 23:15 #

Ja chciał bym spróbować wyjść ciała ale boję się że nie wrócę albo spodka mnie coś złego…
Mam czasami takie sny że coś robię np.jadę rowerem i kączy się droga spadam w dół ( nie wiem dlaczego ) po chwili spadania budzę się z takim jakby Dreszczem ….
Chciał bym żeby mi ktos wszystko wytłumaczył krok po kroku jak wyjści jak wejść do ciaął :)

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

Iza23 dnia: 1 sierpnia, 2011 o: 13:17 #

Witam :)
Ostatnio ogladalam film ' naznaczony' , jest to film o podrozach astralnych i demonach ktorzy w trakcie snu proboja dostac sie do ciala. Zainteresowalam sie tym tematem wlasnie po obejrzeniu tego filmu . Ogolnie chciaalabym sprobowac snu OOBE ale sie boje i wiem ze tego nie zrobie bo nie jestem przygotowana psychicznie, i boje sie ze cos zlego moze mnie spotlac po drugiej stronie . Na wszystkich stronach pisza ze jest to calkowicie bezpieczne, ze nic nie moze nam sie tam stac ale tak naprawdę nigdy nie wiadomo co moze nas tam spotkać. NIby jest to nasza podswiadomosc , ze my wszystko sami kreujemy , ze mozna zapanowac nad strachem , a co jesli spotka nas tam zlo , ktoremu nawet nie bedziemy w stanie zapobiec? A co jesli beda problemy z powrotem do ciała?. Mysle ze osoby ktore sa zdecydowane na podroze astralne powinny zachowac pelna swiadomosc i ostroznosc, poniewaz nie mozemy przewidziec co nas tam spotka .

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: -1 (from 1 vote)

hhsf dnia: 18 września, 2011 o: 13:55 #

eee nie zgodzę się że to się dzieję w mózgu bo w przeciwnym razie nie warte by było to zainteresowania :P

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: -2 (from 2 votes)

majka dnia: 2 października, 2011 o: 15:07 #

Witam
Koleżanka poleciła mi tą strone bo wie jak sie męczę.Nigdy nikt mi nie mówił o OBE.Ja od 16 lat męczę się z paraliżem nocnym,z wychodzeniem z ciała,miałam cos w rodzaju śmierci klinicznej….nigdy tego nie chciałam,nigdy o tym nie czytałam,poprostu samo przyszło.Widziałam i słyszałam glosy Jezusa i Szatana.Czy może mi ktoś powiedzieć co mam zrobić aby się od tego uwolnić????

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

sara dnia: 4 października, 2011 o: 14:07 #

interesuje sie podroza astralna i praktykuje tz narazie zaczelam i sadze ze przechodze do wysokiego pozniomu ale trace i odzyskuje swiadomosc itd i nie moge przejsc do wychodzenia jelsi tos mi moze z tym pomoc, poradzi calbo tez sie tym bawi prosze pisac na gg-26601695 lub email-sarajulka2@wp.pl

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

Jula dnia: 31 października, 2011 o: 15:39 #

Co sie stanie jeśli ktoś zakłuci spokój ciału osoby w stanie oobe lub LD?(np. ,,Waldek, wstawaj natychmiast bo spóźnisz sie do pracy",albo kolega chcący zrobic Ci kawał i przesraszyć myśląc że poprostu śpisz itd) Czy dusza momentalnie wróci do ciała? Czy ciało trzeba jakoś zabezpieczyć?

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

polski dnia: 26 listopada, 2011 o: 06:03 #

Zamiast wyłazić z ciała, zajmij się najpierw rzeczywistością w materii Daniel.We wszystkim musi być harmonia, bo bez niej powstają kłopoty.
Idź do szkoły na język polski lub zacznij czytać książki, bo nie można Ciebie zrozumieć człowieku !
Moi znajomi obcokrajowcy lepiej piszą po polsku niż Ty, wstyd :/

Co to są "poctawy"?? chyba poDStawy, a tychże z ojczystego języka Ci całkowicie brakuje.
Reszty błędów aż nie chce się komentować.

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

Robert dnia: 29 listopada, 2011 o: 23:56 #

Czy może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego w czasie podróży obee napadły mnie psy z którymi walczyłem? Jednego mniejszego zabiłem a drugiego większego dusiłem ale nie do końca mi się udało. Natomiast w momencie obudzenia się moje ciało było podrzucane kilka razy, i po tym zdażeniu czułem przez kilka dni zmęczenie jak bym nie spał z pół roku. Czy obee zabiera energię życiową???? Niech napisze do mnie na meila ktoś kto miał podobne odczucia. i dlaczego były psy??? przecież tam nigdy nie występują takie rzeczy jak zwierzęta. mój meil: 19abc7@wp.pl

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

Ola dnia: 9 grudnia, 2011 o: 16:27 #

Ludzie to moze być niebezbieczne co będzie jak nie uda ci sie wrócić !!

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: -1 (from 1 vote)

Ola dnia: 9 grudnia, 2011 o: 16:30 #

Popieram cię w 100 % to jest niebezpieczne

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

Ola dnia: 9 grudnia, 2011 o: 16:30 #

Bo yo jest okultyz jeden z pierwszych kroków do opętania

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: +1 (from 1 vote)

Ziola728 dnia: 10 grudnia, 2011 o: 20:42 #

Pisałeś że nikt nie może nas zabić w czasie OOBE, że w każdej chwili możemy wrócić. A co gdyby ktoś (fizyczny, na ziemi) w czasie gdy ja przeżywam oobe zabiłby mnie? Czy moja dusza zdążyła by wrócić do ciała i od razu je opuścić i do nieba, czy może zostałaby w świecie astralnym na zawsze? A może w ogóle zniknęła? Tak z ciekawości pytam :P

A co do ludzi piszących wyżej "że skoro Bóg stworzył coś takiego jak oobe, to korzystanie z tego to nie grzech". Właśnie zastanawiałam się nad tym i doszłam do takiego wniosku: Bóg przecież także stworzył pistolety, bronie, trucizny, narkotyki, alkohol i inne "złe" rzeczy, musiał stworzyć skoro to jest, ale to nie znaczy że korzystanie z tego nie jest grzechem, jeśli nie używamy tego przeciw komuś, także sobie…A wychodzenie z ciała? Nie ma w sumie żadnych prawdziwych 100% dowodów na to że to grzech, tak samo że to grzechem nie jest…Chyba zalezy w jakim celu tego używamy..np. jestem w więźieniu, chce uciec i w nocy wychodze z ciała i przeszukuje całe więźienie ustalacjąc gdzie są klucze do cel, gdzie stoją strażnicy itd. Następnie budzę się i uciekam z powodzeniem. To wtedy jest "uniknięcie sprawiedliwej kary za cos złego" i to chyba jest złe…tak ja myślę xD

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

jaaa ;p dnia: 10 grudnia, 2011 o: 20:45 #

"Ciekawość to pierwszy stopień do piekła" – czyli już samą ciekawością możesz zgrzeszyć….Skoro to niezgodne z twoją religią to tego nie rób. Dla własnego bezpieczeństwa. A jeśli cię bardzo do tego ciągnie, porozmawiał z kimś o tym swojej wiary, a może cie zniechęci, przestraszy czy coś…Nie wiem ;/

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

I3ogu$$....8) dnia: 11 grudnia, 2011 o: 14:58 #

Powiem krótko ja już to robiłam jest tam cudownie , żadnych niebezpieczeństw! to odmienia życie ,za każdym razem wracałam spowrotem albo sama przychodziłam do ciała albo mnie ktoś budził i natychmiastowo byłam w swoim ciele ;D
Moje gg:35277107 pozdro;P

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: +1 (from 1 vote)

Michał dnia: 21 grudnia, 2011 o: 20:05 #

Nie, bóg nie stworzył "pistolety, bronie, trucizny, narkotyki, alkohol i inne "złe" rzeczy". To stworzyli LUDZIE bo taką mieli potrzebę. Niektórzy muszą się w końcu czymś zabijać, taka ich natura. Bóg nie spowodował że się to pojawiło, ludzie to stworzyli. OOBE natomiast to najwyraźniej wrodzona umiejętność człowieka. Nie może pochodzić od żadnego szatana, bo to tak jakbyś stwierdził, że szatan miał udział w stworzeniu człowieka, jakby wprowadził do niego jakieś "poprawki". Jeżeli wierzysz, że stworzył nas Bóg to nie możesz twierdzić, że oobe jest złe, bo w takim razie taką umiejętność tylko on mógł nam dać, i pewnie zrobił to w jakimś celu.

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

Oskar dnia: 30 grudnia, 2011 o: 11:56 #

Witam chciełbym powiedzieć że ja mogę decydować o moim śnie ale tylko w małej części. Od ostatniego czasu w ogule nie mam snów ale jak się zdarzy to moge decydować co mam zrobic tylko rze nie ja decyduje o sytulacji i moejscu czasem jestem na urodzinach i jem tort a czasem biegam sam po lesie niewiem jak to zmienic ale bardzo sie interesuje takimi podrurzami bo w realnym swiecie jestem leniwy ;) przepraszam za interpunkcje i ortografia pisze na komurce

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

dawid dnia: 30 grudnia, 2011 o: 22:47 #

mój kolega to robił i powiedział mi ze ewnego razu widział w tym snie ciemna postac która go zabiła cosami w brzuch nozem a rano sie obudził z bólem brzucha maiła 4 rany na brzuchu bardzo go to boli mówił mi ze juz tego nie zrobi bo sie bardzo boi

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

misiu754 dnia: 3 stycznia, 2012 o: 18:33 #

Ha ha ha, no najgłupsza rzecz jaką w życiu słyszałem. Wciskaj te bzdury komuś innemu.

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

Nieważne dnia: 6 stycznia, 2012 o: 20:07 #

Udało mi się to kilkakrotnie. Na początku nie byłam świadoma co to jest. Potem zaczęłam czytać i się dowiadywać.. Przeraziło mnie to. Pewnego razu wyszłam z ciała i stałam w piżamie na jednym z wiaduktów w Poznaniu , pruszył snieg i tir miał tam wypadek. Chciałam bardzo wrócić do swojego ciała , czułam strach, że się nie uda… Udało się. Rano dowiedziałam się, że faktycznie w POznaniu spadł śnieg owej nocy i był taki wypadek w tym miejscu. Przed następnym pójściem spać, mimo iż nie jestem bardzo pobożna prosiłam Boga, żeby nigdy więcej mnie to nie spotkało. No i nie spotkało mnie. Jednak teraz trochę bym chciała w pełni świadomie to przeżyć bez żadnych obaw i lęków. Chociaż lekko "lewitując" nad ciałem i spojrzeć na siebie z góry. Jak było na początku…

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

monika dnia: 7 stycznia, 2012 o: 00:59 #

a czy jak Bog pozwoli kogos zabic,bo to tez jest jak najbardziej mozliwe,to czy znaczy ze tez bedziesz tego probowal bo Bog na to pozwolil???Bog pozwolil nam na wiele rzeczy,ale po to bysmy sie nauczali rozrozniac dobro od zla,choc niezawsze wiemy czy dobrze czynimy.skoro miales ostrzezenie i widziales zla postac to co cie tam ciagnie,bo moim zdaniem to nie wrozy nic dobrego,zaczynasz cos czego nie powinienes,a jesli jednak to na wlasne ryzyko,choc wiesz o tym ze nie powinienes to jednak chcesz sprobowac.I tak sie zaczyna wszystko co niechciane przez zwykla glupia ludzka ciekawosc,ktorej tak bardzo nam sie ciezko oprzec,potrzeba silnej woli zeby czegos nie zrobic co nas tak bardzo ciekawi,bo nie zawsze jest to dobre dla nas zeby ta ciekawosc zaspokoic.Czasem lepiej sobie darowac niz potem czegos zalowac.Pamieataj twoja swiadomosc ostrzegla Cie przed niebezpieczenstwem,jakiego mozesz doswiadczyc.Podpowiedz,byc moze LD jest bezpieczne natomiast co inne niekoniecznie,bo jak wpakujesz sie w klopoty to potem bedziesz sam szukal Boga!

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

monika dnia: 7 stycznia, 2012 o: 01:08 #

swieta racja,nie wolno ingerowac w sily wyzsze,tymbardziej jesli nie spodziewaja sie nie chcianych gosci,nie moga inaczej zareagowac,bo to jest jak system ochronny-zabic wirusa.

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

monika dnia: 7 stycznia, 2012 o: 01:33 #

Jesli naprawde czujesz leki i wiesz ze to nie ty,bo na to wyglada,to mozliwe ze zaczynasz z mrocznymi mocami pod podstepem tegoz zlego wyslannika,nie moge nic innego radzic,ale zacznij czesciej uczestrzac do kosciola,wyspowiadaj sie.Najwazniejsze to zapytaj Jezusa,on zawsze jest przy nas,jesli dzieje sie cos zwiazane z mroczna strona to napewno Ci pomoze,wyciagnie do Ciebie pomocna dlon,tylko musisz byc pewien,ze tego chcesz..Wiec jak masz zle mysli,obawy i przeczucia,to nie ogladaj sie za siebie,nie tkwij w tym dalej,nim nie jest za pozno,puki masz wlasna wole,bo moze sie to zle skonczyc.

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

monika dnia: 7 stycznia, 2012 o: 02:11 #

Nie lekaj sie nadto,zawsze jest przy Tobie Jezus,wystaczy ze poprosisz go o pomoc,a On Ci pomoze.Ile razy ja tez mialam z czyms takim problemy,w snie odprawialam kilkakrotnie egzorcyzmy nawet,jedną osoba byla mi nieznana osoba ktora chciala mnie zabic,niewiem czemu i za co,strasznie sie na mnie uwziela jakby mnie nienawidzila,skapowalam sie w tym snie ze prawdapodobnie jest opetana bo nie zachowywala sie jak zwykly czlowiek,tylko ze straszna nienawiscia i wyczuc mozna bylo w niej jakies zlo wcielone,czujac ogromny lek,ze jestem bezsilna,zaczelam odprawiac egzorcyzm powolujac sie na Pana Jezusa,skutek byl taki ze pomoglo i uspokoilo sie nagle we snie,pozniej sen mi sie urwal i niewiem czy cos jeszcze mi sie snilo.

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

moni... dnia: 7 stycznia, 2012 o: 02:47 #

Biedny chlopak….to sie nachodzil w tym snie;) szczerze bardzo mnie to rozsmieszylo,ale tak naprawde nie nabijajac sie z niego to jest takie cos mozliwe,mi tez sie przydarzylo cos bardzo dziwnego,jednoczesnie strasznego podczas snu,ale niepotrafie powiedziec co mi sie stalo,snu nawet niepamietam,moze z wrazenia,sprawa jest taka ze zostalam ugryziona mocno w reke,jak spalam w najlepsze,wybudzil mnie sraszny bol wiedzialam ze mnie ktos ugryzl bo czulam zeby,przez ulamek sekundy,patrze wszyscy spia kolo mnie,nawet nie drgna.Na drugi dzien balam sie zasnac a siniaka mialam przez ponad tydzien,dlatego to tez tak bardzo mnie bolalo,wiec wspolczucia tej osobie,ale moze mial naucze taka zeby wyciagnac wnioski z tego,bo moze cos go wczesniej ostrzegalo a on nawet na to nie zwrocil uwagi.Tak czy siak musowo powinien zaprzestac tego i zeby sie nie odmyslil jednak bym radzila,bo to nie zabawa.

VA:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)

Skomentujesz?
Imię:
Email:
Website:
Komentarz: