Strona głowna / Projekty / Książki / Kolejna część książki – tym razem technika

Kolejna część książki – tym razem technika

Rozdział 10 – Przypomnij sobie, że właśnie śnisz (MILD)

Przygotuj się na tą ważną lekcje, bowiem teraz poznasz najskuteczniejszą metodą na świadomy sen jaka kiedykolwiek została opisana. Ta metoda daje największe możliwości jeśli chodzi o sen, a co więcej nie musisz ingerować w swój tryb dnia i nocy (jak przy metodzie 4+1). Polega ona przede wszystkim na przyzwyczajeniu swojego umysłu na doświadczenie świadomego snu. W swoim umyśle będziesz musiał wytworzyć przycisk, za sprawą którego wywołasz u siebie świadomy sen.

MILD czyli skrót z angielskiego: Mnemonic Induction of Lucid Dreams i oznacza on Pamięciowe Wywoływanie Świadomych Snów. Nie lubię odnosić się do regułek oraz skrótów, bowiem są zazwyczaj bardzo mylące w porównaniu: teoria, a praktyka – która jest najważniejsza. W skrócie technika ta polega na tym, byś w trakcie trwania zwyczajnego snu, w pewnym momencie uświadomił sobie, że właśnie śnisz. To tak jak czasem, wychodzisz z domu na spacer czy do sklepu i w pewnym momencie przypomina Ci się, że nie wziąłeś, ze sobą portfela. To jest impuls, który uderza w Ciebie niczym błyskawica, bez konkretnego powodu.

Jeśli przeżyłeś już w swoim życiu kilka spontanicznych świadomych snów to z pewnością, wiesz o czym mówię. Każdy spontaniczny świadomy sen wygląda tak samo, jak wywołany poprzez MILD. Jednak MILD daje Ci ogromną przewagę. Jaką? Dzięki niemu masz kontrolę nad tym kiedy wywołujesz sen i w jaki sposób będzie on zapoczątkowany w trakcie snu.

Stwórz w swojej głowie niewidzialny przycisk – będzie to taki program w Twoim umyśle po odpaleniu którego uświadomisz sobie, że śpisz. Można to zrobić na kilka różnych sposobów. Skuteczną metodą jest mantra. Tworzysz ją w taki sam sposób, jaki opisałem w poprzednim rozdziale. Trzeba jednak zmienić jej treść. A więc cofnij się do poprzedniego rozdziału i szybko przypomnij sobie najważniejsze zasady o których trzeba pamiętać przy tworzeniu mantr.

Metoda numer 1 – Mantra która przypomni Ci, że śnisz

Twoja mantra powinna wyglądać mniej więcej tak: „Wiem, że gdy zaczynam latać, to właśnie śnię”.

C.D. w książce


VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (3 votes cast)
Kolejna część książki - tym razem technika, 10.0 out of 10 based on 3 ratings

Przeczytaj też

Wewnętrzny (b)rak – o czym pisać?

Dzisiaj tekst bez ogródek, nietypowy. Od czego się zaczęło? Chciałem coś napisać na drugą-stronę, jednak …

2 komentarze

  1. Och Panie Karolu!

    Ale Pan smaka robi na tę książkę…

    Kiedy w końcu wyjdzie? Na jakim etapie jest książka?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +3 (from 3 votes)
  2. no kurde..ja bardzo chce sie tego nauczyć…ale po prostu tego nie potrafie..jak ktoś zna szybkie,dobre techniki to pisać na mój nuer gg 28359213

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 2 votes)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *